توضیحات درباره کتاب
كتاب حاضر، طي چهار بخش، به مباحثي در باب "بازاريابي "اختصاص دارد. نگارنده در بخش نخست ضمن به دست دادن تعريفي از بازاريابي، نحوه به كارگيري مديريت بازار و كسب سود بيشتر را شرح ميدهد ;سپس در بخش دوم مهمترين شيوههاي بازاريابي را به تفصيل بيان ميكند .نگارنده معتقد است "اطلاعات و آگاهيهاي هر شركت بزرگترين امتياز رقابتي است ."بخش سوم كتاب به بررسي بازاريابي اجرايي ")برنامهريزي و سازماندهي بازاريابي كارآمدتر "و "ارزيابي و كاركرد بازاريابي) "اختصاص يافته و در بخش چهارم مباحثي در باب بازاريابي واريختي (دگرگوني گسترده و ساختاري) فراهم آمده است .