-

چگونگي رفتار با افراد بدقلق: چگونه با مشتريان بداخلاق، مديران پرتوقع، و همكاران مزاحمت‌آفرين كنار بياييم

Dealing with difficult people: How to deal with nasty customers demanding bosses, and annoying co-workers


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9789644129339

نوبت چاپ 1 - رقعي (شوميز) -

تعداد صفحات :0

سال انتشار: 1388

قيمت :59000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :59000 ريال




کد کتاب:117351    محل کتاب:
موجود نیست





ارسال درخواست

توضیحات درباره کتاب


آگاهي از مهارت‌هايي كه براي برخورد با افراد و شرايط بدقلق موثرند مي‌تواند اعتماد به نفس، شايستگي در كار، و اشتياق شما را به شغلتان افزايش، و اضطراب و فشار روحي را كاهش دهد. وقتي به خوبي از عهدة برخورد با شرايط آزاردهنده برآييد، احساس موفقيت خواهيد كرد. كارفرما، همكاران و كارمندان نيز به شما اعتماد و شما را تحسين خواهند كرد. نگارنده در اين كتاب به بيان مطالبي چون شناخت رفتار و تاثيرات آن، مهارت‌هاي اساسي به منظور برقراري ارتباط، برخورد با فريبكاران و مراجعان سختگير، كنار آمدن با مديران پرتوقع و همكاران بدقلق، و برخورد با زيردستان بدقلق مي‌پردازد.