-


كاتلر در مديريت بازار

Kotler on marketing: how to creat, win and dominate markets


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9789647092043

نوبت چاپ 6 - رقعي (شوميز) -

تعداد صفحات :384

سال انتشار: 1393

قيمت :3100000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :3100000 ريال




کد کتاب:110701    محل کتاب:-B24/2
موجود است

فرم درخواست کتاب : جهت خرید کتاب ابتدا بایستی فرم زیر را تکمیل نموده تا سبد خرید شما فعال شود


توجه: برای شروع خرید شماره موبایل خود را وارد نمایید

توضیحات درباره کتاب


كتاب حاضر، طي چهار بخش، به مباحثي در باب "بازاريابي "اختصاص دارد. نگارنده در بخش نخست ضمن به دست دادن تعريفي از بازاريابي، نحوه به كارگيري مديريت بازار و كسب سود بيشتر را شرح مي‌دهد ;سپس در بخش دوم مهم‌ترين شيوه‌هاي بازاريابي را به تفصيل بيان مي‌كند .نگارنده معتقد است "اطلاعات و آگاهي‌هاي هر شركت بزرگترين امتياز رقابتي است ."بخش سوم كتاب به بررسي بازاريابي اجرايي ")برنامه‌ريزي و سازماندهي بازاريابي كارآمدتر "و "ارزيابي و كاركرد بازاريابي) "اختصاص يافته و در بخش چهارم مباحثي در باب بازاريابي واريختي (دگرگوني گسترده و ساختاري) فراهم آمده است .