-


يوگا براي خوددرماني


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9789642732999

نوبت چاپ 2 - بياضي (شوميز) -

تعداد صفحات :286

سال انتشار: 1395

قيمت :950000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :950000 ريال




کد کتاب:109455    محل کتاب:
موجود است

فرم درخواست کتاب : جهت خرید کتاب ابتدا بایستی فرم زیر را تکمیل نموده تا سبد خرید شما فعال شود


توجه: برای شروع خرید شماره موبایل خود را وارد نمایید

توضیحات درباره کتاب


امروزه استرس دليل اصلي انواع بيماري‌ها و عامل مهم بروز بيماري‌هاي قلبي، سرطان و انواع بيماري‌هاي حاد و مزمن است. در اين كتاب يوگا به عنوان اقدامي مهم براي رسيدن به خوشي و سلامتي معرفي شده است.
نيس چالاجوي دوي بنيان‌گذار شفاي غيرمتعارف و متخصص مشهور شناخته شده يوگا سال‌ها وقت صرف كرده تا اثرات مطلوب يوگا را در زمينه سلامتي و كنترل استرس به مردم بشناساند. او در سال 1982 خلوتكده‌هاي ميشل لرنر را كه بر اساس يوگا كار مي‌كردند و امروزه تحت عنوان «برنامه كمك به بيماران سرطاني كامن ويلا» شهرت يافته‌اند داير كرد.
در همان سال دكتر دين اورنيش از او خواست براي بيماراني كه از بيماري‌هاي قلبي رنج مي‌برند برنامه‌اي براساس تمرينات يوگا تنظيم كند. نقش يوگا در موفقيت هر دو برنامه شگفت‌انگيز بود.
دوي تجربه‌اي را كه طي سال‌ها فعاليت در زمينه‌ي تاثير يوگا بر سلامتي، آموزش تجسم فكر و تصويرسازي، تمرينات تنفسي و مراقبه به‌دست آورده، همراه با طريقه انجام آساناها كه روش‌هايي كهن و داراي تعليماتي مشخص هستند، در اختيار شما قرار مي‌دهد.
كتاب يوگا براي خوددرماني با استفاده از فلسفه و تكنيك‌هاي كهن يوگاي هندي در كنار سياست تغيير سبك زندگي برنامه اي استثتايي با نيروي درمانگري ارائه مي‌دهد.