-


سفيدي مرگبار


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9786001826061

نوبت چاپ 2 -

تعداد صفحات :912

سال انتشار: 1399

قيمت :1370000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :1370000 ريال




کد کتاب:149331    محل کتاب:F35/3
موجود نیست





ارسال درخواست

توضیحات درباره کتاب


با مراجعه‌ي جوان روان‌پريشي به نام بيلي به دفتر كورمورن استرايك، براي تقاضاي كمك در زمينه‌ي بازرسي جنايتي كه گمان مي‌كند در كودكي شاهدش بوده است، آرامش ذهني استرايك به هم مي‌ريزد. اگرچه بيلي آشكارا مبتلا به بيماري رواني است و نمي‌تواند جزئيات عيني چنداني را به ياد بياورد، صميميت انكارناپذيري در شخصيتش و ماجرايي كه بازگو مي‌كند، وجود دارد. اما پيش از آن كه استرايك بتواند پرسش‌هاي بيش‌تري مطرح كند، بيلي با هراسي ناگهاني پا به فرار مي‌گذارد.

استرايك و رابين الاكوت، دستيار سابق و شريك كنوني‌اش، در تلاش براي كشف حقيقت ماجراي بيلي، راه پر پيچ و خمي را پيش مي‌گيرند كه از پس‌كوچه‌هاي لندن مي‌گذرد، تا مخفيگاهي در دل پارلمان پيش مي‌رود و به عمارت زيبا اما شرارت‌آميزي در مناطق روستايي مي‌رسد.

در مسير هزارتو وار اين بازرسي، زندگي خود استرايك نيز چندان هموار و خالي از دردسر نيست: شهرت نوظهورش در مقام كارآگاه خصوصي، ديگر به او اجازه نمي‌دهد مثل سابق به فعاليت‌هاي پشت صحنه بپردازد. از سوي ديگر، ارتباطش با دستيار سابقش تيره و تارتر از هر زمان ديگر است. وجود رابين در عرصه‌ي حرفه‌اي براي استرايك بي‌نهايت ارزشمند، اما رابطه‌ي شخصي‌شان بسيار پيچيده و مستلزم دقت و ملاحظه‌ي بسيار است.

اين رمان كه حماسي‌ترين اثر رابرت گالبريت به شمار مي‌رود، داستان پر رمز و راز جذابي است كه بخش هيجان‌انگيزي از زندگي استرايك و رابين الاكوت را نيز روايت مي‌كند.