-


Super Minds 2


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9780521148603

نوبت چاپ 1 - رحلي (شوميز) -

تعداد صفحات :261

سال انتشار: 1401

قيمت :2650000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :2650000 ريال




کد کتاب:144388    محل کتاب:-F51/7
موجود است

فرم درخواست کتاب : جهت خرید کتاب ابتدا بایستی فرم زیر را تکمیل نموده تا سبد خرید شما فعال شود


توجه: برای شروع خرید شماره موبایل خود را وارد نمایید

توضیحات درباره کتاب


كتاب Super Minds 2 انتخابي هوشمندانه‌ براي شروع آموزش زبان به خردسالان و كودكان است. كتاب حاضر يكي از كتاب‌هاي مجموعه‌ي Super Minds بوده و در هفت سطح (Starter-6) ارائه مي‌شود. اين كتاب به طور معمول در آموزشگاه‌ها و توسط مدرس تدريس مي‌شود و انتخاب مناسبي براي خودآموزي نيست.

آموزش به خردسالان هميشه چالش برانگيز بوده، خصوصا وقتي بحث زباني جديد در ميان باشد. والدين هميشه در تلاش‌اند تا فرزندشان از موقعيت‌هاي آموزشي خود به خوبي استفاده كرده و فرصت گرانبهايي كه مي‌تواند صرف يادگيري شود از دست نرود. لذا نبايد با آموزش‌هاي طولاني‌مدت و كسالت‌بار، كودك را از يادگيري دلزده كرد. انتخاب منبع آموزشي مناسب از مهم‌ترين اقدامات والدين است؛ چراكه بايد هوشمندانه انجام شود تا كودك از آموزش متناسب با سن خود برخوردار شود.

۱به طوركلي، محتواي اين كتاب براي كودكان ۷ تا ۱۲ سال مناسب است. اين مجموعه علاوه بر كتاب اصلي (Student’s Book) داراي كتاب كار (Work Book) براي تمرين بيشتر است. در سري Super Minds كوشش بر اين است كه تمامي مباحث و نكات آموزشي، براي اين رده‌سني قابل درك باشد.

سطح اين مجموعه از Starter آغاز و تا A2-B1 ادامه دارد. از كتاب Starter تا Super Minds 4 در سطح (A1) Movers و Starter هستند ، Super Minds 5 َA2 و كتاب آخر مجموعه در سطح A2-B1 مي‌باشد.