-


فضيلت: بررسي‌هاي اخلاقي و معرفت‌شناختي

?Virtue


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9786009996193

نوبت چاپ 2 -

تعداد صفحات :288

سال انتشار: 1398

قيمت :500000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :500000 ريال




کد کتاب:143173    محل کتاب:F18/4
موجود است

فرم درخواست کتاب : جهت خرید کتاب ابتدا بایستی فرم زیر را تکمیل نموده تا سبد خرید شما فعال شود


توجه: برای شروع خرید شماره موبایل خود را وارد نمایید

توضیحات درباره کتاب


فضيلت چيست و فضايل چه تفاوتي با رذايل دارند؟ آيا فضيلتمندان بهتر از ما زندگي مي‌كنند؟ بيشتر مي‌دانند؟ آيا ما مي‌توانيم فضيلتمند شويم؟ اگر بله، چگونه؟
هتر باتلي در مقدمۀ خلاقانه و گيراي خود بر اين موضوع استدلال مي‌كند كه فضيلت اقسامي دارد. برخي فضايل جهان را جاي بهتري مي‌كنند يا كمك مي‌كنند به معرفت برسيم؛ برخي ديگر به نيت‌هاي خوب بستگي دارند، مثل دغدغۀ ديگران يا دغدغۀ صدق را داشتن. فضيلت رهيافتي اصيل به اين موضوع است و با دقت اخلاق فضيلت و معرفت‌شناسي فضيلت را درون نظريه‌اي عام دربارۀ فضيلت جاي مي‌دهد.
در اين كتاب استدلال مي‌شود كه دلايل خوبي براي اكتساب فضيلت‌هاي اخلاقي و فكري داريم، فضيلتمندان اغلب معرفت بيشتر و زندگي بهتري دارند. باتلي، ضمن تقرب به فضيلت به گونه‌اي بديع و روشنگر، استادانه خواننده را از خلال انبوهي از نوشته‌هاي راجع به اين موضوع هدايت مي‌كند و ماهرانه از نكات خاص و تخصصي مهم به مسائل و پرسش‌هايي عام‌تر مي‌برد. فصل آخر راهبردهايي براي كمك به دانشجويان عرضه مي‌كند تا واجد فضيلت‌هاي فكري شوند. بصيرت‌هاي باتلي را مثال‌هاي سرگرم كننده‌اش از فرهنگ عامه، ادبيات و فيلم‌ها تكميل مي‌كند و، به اين ترتيب، فضيلت را به موضوع زندگي خوانندگان بدل مي‌سازد.