-

حرمسراي قذافي


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9786004052399

نوبت چاپ 8 - رقعي (شوميز) -

تعداد صفحات :364

سال انتشار: 1402

قيمت :2800000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :2800000 ريال




کد کتاب:141339    محل کتاب:-F35/2----------B27/4
موجود است

فرم درخواست کتاب : جهت خرید کتاب ابتدا بایستی فرم زیر را تکمیل نموده تا سبد خرید شما فعال شود


توجه: برای شروع خرید شماره موبایل خود را وارد نمایید

توضیحات درباره کتاب


هشداري آگاهي بخش درباره هزينه هاي شخصي اي كه مردم در زيل نظام توتاليتر متحمل مي شوند.

پابليشر ويكلي

آدم ربايي ، تجاوز ، تحقيق و خشونت اين سرنوشت انبوهي از زناني بود كه در چنگ معمر قذافي ، حاكم مستبد ليبي افتادند . آنتيك كوژان نظام وحشتناكي را شرح مي دهد كه در آن زنان جوان به ارضاي نيازهاي حيواني قائد اعظم وادار مي شدند

ال

ثريا، شخصيت اصلي در كتاب حرمسراي قذافي ، نيز يكي از قربانيان تجاوز جنسي است كه شجاعت يافته بود دست متجاوز را - شايد بزرگ ترين متجاوز قرن را- رو كند و از تجربياتش به عنوان يك برده جنسي اسير در دست يكي از مشهورترين جباران تاريخ براي مردم جهان سخن بگويد . ثريا كه شخصيت واقعي است ، در اين كتاب نقاب از چهره مردي بر مي دارد كه خود را همچون يك رهبر مسلمان انقلابي به مردم كشورش و كشورهاي منطقه جا زده بود. اما واقعيت اين بود كه معمر قذافي با توسل به ابزار تجاوز جنسي توانسته بود براي مدت چهل و دو سال بر ليبي حكومت كند .

حرمسراي قذافي زندگينامه سياسي قذافي نيست و خواننده نبايد به اين كتاب همچون زندگينامه سياسي قذافي نگاه كند . اين كتاب، در واقع فقط به يك وجه هولناك از زندگي قذافي مي پردازد؛ وجهي كه عملاً تبديل به جزئي از ساختار حكومتي رژيم قذافي شده بود. نويسندۀ كتاب برايمان شرح داده چگونه قذافي تعرض جنسي را تبديل به ابزاري براي استيلا بر ديگران كرده بود.