-


پرسش‌هاي چهارگزينه‌اي شيمي دهم واجب (تك جلدي)


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9789640729182

نوبت چاپ 49 - رحلي (شوميز) -

تعداد صفحات :752

سال انتشار: 1402

قيمت :6800000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :6800000 ريال




کد کتاب:140426    محل کتاب:
موجود است

فرم درخواست کتاب : جهت خرید کتاب ابتدا بایستی فرم زیر را تکمیل نموده تا سبد خرید شما فعال شود


توجه: برای شروع خرید شماره موبایل خود را وارد نمایید

توضیحات درباره کتاب


مطالب اين كتاب به صورت زير تقسيم‌بندي شده است:

1- درس و نكته: در پاسخنامه تشريحي اين مجموعه، نكته‌هاي كليدي و مهم در قالب ايستگاه‌هاي درس و نكته بيان شده‌اند كه با مطالعه دقيق اين ايستگاه‎ها، عصاره‌ي جان كتاب درسي همراه با نكته‌هاي مستتر در آن به كالبد شما منتقل مي‌شود.

2- تست‌هاي بسيار مهم يا وي.آي. تي Very Important Test: اين تست‌ها با دقت و وسواس فراوان انتخاب شده‌اند، تست‌هايي را نشان ميدهند كه حل آن‌ها براي شما بسيار حساس، حياتي و مهم است و حل نكردن آن‌ها مساوي با فاجعه!

3- حذفيات دهميها: با توجه به تفاوت كتاب درسي شيمي سال دهم چاپ 1398 نسبت به كتاب مشابه در سال‌هاي گذشته، اگر دانش‌آموز سال دهم هستيد تست‎ها و يا ايستگاه‌هايي كه با علامت (10 ممنوع) مشخص شده را حذف شده تلقي كنيد.

4- طرح آموزشي كارتوني: در اين قسمت سعي كرده‌ايم برخي از مطالب و مفاهيم كليدي مطرح شده در كتاب درسي را به زبان كارتوني بيان كنيم تا اين مطالب و مفاهيم بهتر در ذهن و حافظه‌ي خوانندگان اين كتاب جا بيفتد.

5- مناظره با دانش‌آموزان وسؤال‌هاي متداول دانش‌آموزي: يكي از موثرترين روش‌هاي آموزشي، روش مباحثه يا مناظره‌ي علمي است. در اين كتاب، گاهي مطالب به صورت يك مبحث و مناظره‌ي زنده ارايه ميشود. بدين ترتيب كه يك معلم و سه دانش‌آموز حضور دارند كه اين سه دانش‌آموز نماينده‌ي سه سطح آموزشي متفاوت هستند.

6- تست‌هاي (آسان، متوسط، سخت، خيلي سخت): در پاسخ‌نامه‌س تشريحي اين كتاب، در كنار هر پاسخ تشريحي، علايمي را به‌كار برده‌ايم تا براي شما مشخص شود تستي را كه درست يا غلط زده‌ايد از نظر سختي در چه حدي است.