توضیحات درباره کتاب
اين كتاب براي همه مديراني تهيه شده است كه ميخواهند وضعيت عملكرد واحدهاي مختلف شركت خود را بدانند. در اين كتاب علاوه بر شاخصهاي عمومي عملكرد سازمان، شاخصهاي خاص ارزيابي عملكرد واحدهاي مختلف شامل حسابداري، مالي، مهندسي، لجستيك، توليد، بازاريابي و فروش ارايه شده است. شاخصهاي مطرح شده نه تنها بعد مالي سازمان را پوشش ميدهند، بلكه كارايي، اثربخشي، ظرفيت و سهم بازار شركت را نيز مورد بررسي قرار ميدهند. مديران ميتوانند با استفاده از اين شاخصها براساس ارزيابي مقدار شاخص در مقاطع زماني خاص و يا دنبالكردن روند شاخصها در طول زمان، سكان هدايت شركتهاي خود را در دست گرفته و در مسير صحيح قرار دهند و در شرايط كسب و كار رقابتي و چالشزاي كنوني، اثر تصميمات راهبردي خود را ارزيابي كرده و تصميمات مناسب را در زمان مناسب اتخاذ نمايند