-

بازاريابي اسلامي

The principles of Islamic marketing


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9786005253627

نوبت چاپ 1 - رقعي (شوميز) -

تعداد صفحات :226

سال انتشار: 1394

قيمت :140000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :140000 ريال




کد کتاب:135284    محل کتاب:
موجود نیست





ارسال درخواست

توضیحات درباره کتاب


كتاب حاضر، براي پر كردن خلأ موجود در بازار بين‌المللي طراحي‌شده تا جنبه‌هاي مختلف كسب‌وكار و ارزش‌هاي اين تفكر را پوشش دهد. اين كتاب براي درك و اجراي بازاريابي اسلامي، چارچوب و چشم‌اندازي كاربردي ارائه مي‌دهد. اين كتاب راهنماي كاملي است براي سازمان‌ها تا بدانند در برابر يك بازار اسلامي يا به هنگام ارائه پيشنهاد به بخشي از يك بازار اسلامي، به چه زمينه‌اي نياز دارند. سيستم اقتصاد اسلامي مدلي از كسب‌وكار است كه توسط حدوداً يك‌پنجم جمعيت جهان به كار گرفته مي‌شود. نويسنده سعي دارد كه ويژگي‌هاي ساختار اسلامي بازاريابي بين‌المللي و اخلاق اسلامي را تشريح كند.