-


خلق مدل كسب و كار

Business model generation: a handbook for visionaries ...


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9786006227405

نوبت چاپ 19 - بياضي (شوميز) -

تعداد صفحات :295

سال انتشار: 1402

قيمت :3200000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :3200000 ريال




کد کتاب:128408    محل کتاب:B3/2------------F28/2
موجود است

فرم درخواست کتاب : جهت خرید کتاب ابتدا بایستی فرم زیر را تکمیل نموده تا سبد خرید شما فعال شود


توجه: برای شروع خرید شماره موبایل خود را وارد نمایید

توضیحات درباره کتاب


ما چگونه مي‌توانيم ايده‌هاي خود را به مدل‌هاي كسب‌و‌كاري تبديل كنيم؟ چگونه مي‌توانيم به عنوان يك شركت در حال فعاليت، مدل كسب و كار خود را بهبود دهيم؟ چگونه مي‌توانيم مدل‌هاي قديمي و غيرقابل استفاده را به چالش كشيده و متحول كنيم؟ كتاب «خلق مدل كسب وكار» قصد دارد كه به اين سوالات پاسخ دهد.

اين كتاب ابزاري را در اختيار شما قرار مي‌دهد تا ايده‌ي كسب‌وكارتان را به شكلي اجرا كنيد كه براي شما درآمدزا باشد. مثال‌هاي كتاب به صورت تصويري ارائه شده و سناريوهاي مختلفي در قالب تمرين و كارگاه به عنوان مكمل محتواي كتاب در نظرگرفته شده است كه به راحتي مي‌توانيد از آن‌ها استفاده كنيد. اين كتاب به شما كمك مي‌كند تا كسب‌وكارتان را بهتر بشناسيد و بدانيد مشتريان شما چه كساني هستند؟ نقطۀ تمايز شما از رقبا چيست؟ چطور مي‌توانيد محصول يا خدمات خود را به دست مشتري برسانيد؟ درآمدهاي شما از چه راهي است؟ ساختار هزينۀ ‌شما به چه شكل است؟ و…

نويسندگان كتاب دربارۀ‌ آن مي‌گويند:«ما به جاي نگارش كتابي متداول در مورد نوآوري در مدل كسب‌و‌كار، سعي كرده‌ايم تا يك راهنماي عملي براي افراد بلندپرواز، تغييردهندگان قاعده بازي و چالشگراني طراحي نماييم كه علاقه شديدي به طراحي يا بازآفريني مدل‌هاي كسب‌و‌كار دارند.»

مطالعۀ اين كتاب براي استراتژيست‌هايي كه مي‌خواهند مدل كسب‏‌وكار يك سازمان را بهتر بشناسند تا بتوانند استراتژي مناسبي را براي آن تعيين كنند، كارآفريناني كه مي‌خواهند سرمايه‌گذاران را براي سرمايه‌گذاري روي كسب‌وكارشان قانع كنند و براي تمام صاحبان كسب‌وكاري كه به دنبال تحولي درمدل كسب‌وكار، ساختار درآمدي و هزينه‌اي خود هستند مي‌تواند مفيد باشد.