-

استراتژي محصول با رويكرد مديريت محصول جديد در بازار


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9789644041891

نوبت چاپ 2 - وزيري (گالينگور) -

تعداد صفحات :0

سال انتشار: 1393

قيمت :330000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :330000 ريال




کد کتاب:125028    محل کتاب:
موجود نیست

توضیحات درباره کتاب


اثر حاضر، كتاب چهارم از مجموعة «بازاريابي» است كه با هدف عرضه و تبيين چهارچوبي جهت مديريت و تصميم‌گيري در مورد معرّفي محصولات جديد به بازار نگارش يافته است. ارائة محصولات جديد به بازار، يكي از استراتژي‌هاي اصلي رشد در بازاريابي است. در اين پژوهش، چگونگي تدوين چشم‌انداز براي توسعة محصولات جديد، مفهوم استراتژي پلت‌فورم محصول به عنوان بناي توسعة محصولات جديد و مفهوم استراتژي خطّ محصول، توضيح داده شده است. نگارنده، همچنين فرايند توسعة محصول جديد را تشريح كرده و محور تمايز و دستيابي به تمايز پايدار را بررسي كرده است. مبحث پاياني اثر، تشريح و تبيين استراتژي‌هاي ورود به بازار از منظر زمان است. كتاب حاضر، براي مطالعة مديران بازاريابي، مديران محصول، مديران برند، صاحبان كار، دانشجويان و علاقه‌مندان به اين حوزه مفيد خواهد بود.