-

اصول بازاريابي براي مديران اجرايي


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9789644041877

نوبت چاپ 5 - وزيري (گالينگور) -

تعداد صفحات :380

سال انتشار: 1397

قيمت :1250000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :1250000 ريال




کد کتاب:125025    محل کتاب:
موجود نیست





ارسال درخواست

توضیحات درباره کتاب


بازاريابي يکي از مباحث مهم و به روز دنياست که کاربردي اساسي در حوزة کسب و کار و درآمد دارد. درک مباحث و اصول اين رشته، براي مديران اجرايي و ارتقاي وضع شغلي آن‌ها بسيار ضروري و بااهميت است. اثر حاضر، با هدف شناخت و آشنايي مديران با اصول بازاريابي تدوين شده است. مطالب کتاب در دو بخش و چهارده فصل تدوين شده است. نگارنده در بخش اول، مفاهيم اولية بازاريابي را تشريح مي‌کند. بازاريابي به عنوان فلسفة کسب و کار، بازارمحوري، بازاريابي کل‌گرا و استراتژي بازاريابي، از جمله مباحث اين بخش هستند. بخش دوم به مفاهيم اصلي بازاريابي اختصاص دارد و طي آن رفتار مصرف کننده، فرآيند تصميم‌گيري خريد، تقسيم‌بندي بازار، محصول، قيمت، توزيع و مواردي از اين دست تحليل و بررسي مي‌شوند. مباحث کتاب کاربردي و اصولي است و مخاطب اصلي آن، مديران اجرايي، بازاريابي و فروش شرکت‌ها، صاحبان کسب و کار، و دانشجويان رشتة مديريت هستند.