-

بازاريابي خدمات


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9789644041884

نوبت چاپ 2 - وزيري (گالينگور) -

تعداد صفحات :184

سال انتشار: 1393

قيمت :330000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :330000 ريال




کد کتاب:125027    محل کتاب:F28/6
موجود نیست





ارسال درخواست

توضیحات درباره کتاب


موضوع کتاب حاضر، مباحثي دربارة مديريت بازاريابي خدمات است. «تمرکز اين کتاب بر اصول بازاريابي حاکم بر حوزه‌هاي اصلي خدمات همچون بانک‌ها، مؤسسات مالي و شرکت‌هاي بيمه، حوزه خدمات حرفه‌اي مانند شرکت‌هاي حسابرسي، حقوقي و معماري، حوزة هتل‌داري و رستوران، حوزه گردشگري و تفريح، خطوط هوايي و ساير حوزه‌هاي خدماتي است». نگارنده، علاوه بر تشريح مفاهيم و تعاريف مقدماتي، استراتژي‌هاي کاهش هزينه‌ها و تعريف ارزش‌هاي منحصر به فرد براي مشتريان را بيان کرده است. مطالب اين کتاب براي صاحبان انواع کسب و کارهاي خدماتي، مديران شرکت‌هاي خدماتي دولتي و علاقمندان اين حوزه قابل استفاده خواهد بود.