-

مديريت ارتباط با مشتريان

The brand glossary


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9786005253344

نوبت چاپ 1 - وزيري (شوميز) -

تعداد صفحات :0

سال انتشار: 1391

قيمت :90000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :90000 ريال




کد کتاب:124518    محل کتاب:
موجود نیست





ارسال درخواست

توضیحات درباره کتاب


کتاب حاضر به منظور مطالعة دانشجويان کارشناسي ارشد و دکتراي مديريت بازاريابي، مديريت فناوري و مديريت فناوري اطلاعات در موضوع مديريت ارتباط با مشتريان نوشته شده است. بدين ترتيب در کتاب پس از آشنايي با مفهوم مديريت ارتباط با مشريان، مدل زنجيرة ارزشي مديريت ارتباط با مشتريان ارائه مي‌شود. اين مدل داراي پنج مرحلة اصلي است که از طريق آن سازمان‌ها مي‌توانند روابط سودآوري را با مشتريان خود برقرار کنند. اين مراحل عبارت‌اند از: تحليل مجموعة مشتريان، آشنايي و ارتباط صميمي با مشتري، توسعة شبکه و توسعة پيشنهاد ارزش و مديريت دورة عمر مشتري. در اين کتاب هر يک از مراحل ذکر شده در فصل‌هاي جداگانه مورد بررسي قرار گرفته است.