-

استراتژي اقيانوس آبي: چگونه فضاي بازاري بدون مدعي خلق كنيم كه در آن رقابت معنا ندارد


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9786227089035

نوبت چاپ 6 - وزيري (شوميز) -

تعداد صفحات :322

سال انتشار: 1401

قيمت :2750000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :2750000 ريال




کد کتاب:119271    محل کتاب:F28/2-------B3/1
موجود است

فرم درخواست کتاب : جهت خرید کتاب ابتدا بایستی فرم زیر را تکمیل نموده تا سبد خرید شما فعال شود


توجه: برای شروع خرید شماره موبایل خود را وارد نمایید

توضیحات درباره کتاب


نويسندگان كتاب استراتژي اقيانوس آبي معتقدند كه تنها راه پيروزي در رقابت، تلاش نكردن براي پيروزي در رقابت است. به باور آنها به‏جاي ورود به رقابت خونين در اقيانوس سرخ بايد وارد فضاي بازار نامحدود اقيانوس‌هاي آبي شد و دست به خلق تقاضا زد. اما همان‌طور كه بسياري از اين مديران دريافتند، همين اقيانوس‌هاي آبي نيز دير يا زود سرخ و رقبا وارد آن مي‌شوند. در اين وضعيت چه بايد كرد؟ اين نكته‌اي كليدي است كه در نسخۀ جديد، نويسندگان به تفصيل به آن پرداخته‌اند. آنها در فصل‌هايي كه به كتاب اضافه شده است دربارۀ بازسازي يا تجديد اقيانوس‌هاي آبي توضيح داده‌اند.