-

تجارت در قرن بيست و يكم


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9789641710202

نوبت چاپ 1 - رقعي (شوميز) -

تعداد صفحات :0

سال انتشار: 1390

قيمت :40000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :40000 ريال




کد کتاب:121148    محل کتاب:
موجود نیست





ارسال درخواست

توضیحات درباره کتاب


نويسنده در اين کتاب، دربارة چگونگي تجارت موفق در قرن 21 صحبت مي‌کند و به مخاطبان خود مي‌آموزد که با تغيير نگرش مي‌توان در هر حوزة کاري موفق بود. وي در اين راستا بينش ضروري براي کسب خلاقيت و سازندگي؛ جهت‌يابي صحيح و مهارت‌هاي رهبري را ارائه مي‌کند و يک الگوي تجاري را با عنوان «بازاريابي شبکه‌اي» به منظور رسيدن به دارايي مورد قبول شرح مي‌دهد. نويسنده معتقد است بازاريابي شبکه‌اي در قالب يک شبکة وسيع، فرصت‌هاي يکساني را در اختيار بازاريان (چه زن و چه مرد) قرار مي‌دهد. در اين سيستم هر کسي مي‌تواند ثروتش را با ديگران به اشتراک بگذارد و درآمدي کلان به دست آورد. شايان ذکر است در کتاب، شيوة اجرايي کردن اين الگو بازگو مي‌شود.