-

روش‌هاي كاربردي در بازاريابي و فروش


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9789644427053

نوبت چاپ 1 - رقعي (شوميز) -

تعداد صفحات :0

سال انتشار: 1389

قيمت :27000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :27000 ريال




کد کتاب:119173    محل کتاب:
موجود نیست





ارسال درخواست

توضیحات درباره کتاب


فروشندگان آزموده همواره از يك برنامة مداوم و پي‌گير خودآموزي برخوردارند. بنابراين يك فروشنده هرگز نبايد فرض را بر اين بگذارد كه بر همة مسائل دانستني‌ها آگاهي كامل دارد و در نتيجه از پرورش و مهار‌ت‌هاي لازم در خود غافل شود. يك برنامة خودآموزي به طور كلي شامل چهار قسمت مي‌شود: آگاهي از محصول (يا خدمات)، بازارشناسي (كاربرد محصول يا خدمات در بازار)، مديريت وقت، و روش‌هاي فروش. نگارنده در اين كتاب به بيان 36 درس مي‌پردازد كه عناوين برخي از آنها عبارت‌اند از: دست‌يابي به خريدار واقعي؛ مراحل فروش؛ سازندگي؛ قطعي كردن فروش؛ مديريت وقت؛ مسئلة قيمت؛ رفع ايراد و اعتراض؛ عرضة فروش برنامه‌ريزي‌شده؛ پوشش و منش حرفه‌اي؛ استفادة بهينه از ابزار فروش؛ كنترل مصاحبه؛ همه‌فروشي؛ و...