-

بازاريابي املاك و مستغلات: راهكارهاي علمي و عملي در انتخاب، خريد، فروش و اجاره ساختمان، ملك و آپارتمان

Real estate marketing


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9786001040221

نوبت چاپ 2 - وزيري (شوميز) -

تعداد صفحات :175

سال انتشار: 1400

قيمت :950000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :950000 ريال




کد کتاب:118800    محل کتاب:-B14/5---------F4/8
موجود است

فرم درخواست کتاب : جهت خرید کتاب ابتدا بایستی فرم زیر را تکمیل نموده تا سبد خرید شما فعال شود


توجه: برای شروع خرید شماره موبایل خود را وارد نمایید

توضیحات درباره کتاب


فرآيند بازاريابي يا انتخاب، خريد و فروش ملك و ساختمان را مي‌توانيم به شش مرحله تقسيم كنيم كه عبارت‌اند از: در گام اول بايد محيط و بازار ملك و ساختمان و به ويژه شرايط ملك و ساختمان را شناسايي كرده و نيازها و خواسته‌هاي مشتريان را درك كنيم. در گام دوم بايد استراتژي بازاريابي مشتري‌مداري را طراحي نماييم. گام سوم تهية برنامه بازاريابي است كه از روش‌هاي برتر ملك و ساختمان را در برابر مشتري قرار مي‌دهد. گام چهارم برقراري رابطة سودمند با مشتري است، و گام پنجم دريافت ارزش از مشتري و گام ششم عمل به تعهدات است. نگارندگان در اين كتاب مطالبي از اين دست را ارائه مي‌دهند: رفتار خريداران، استفاده‌كنندگان و مصرف‌كنندگان ملك و ساختمان، استراتژي‌هاي تعديل و مديريت قيمت‌ها، تبليغات و ارتباطات بازاريابي در بازاريابي خريد و فروش ملك، مراحل تدوين سيستم ارتباطي بازاريابي، خطاها و دام‌هاي خريد و فروش ساختمان و ملك، و تاكتيك و استراتژي جودويي در فروش املاك و ساختمان‌ها.