-

تفكر استراتژيك


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9789645471369

نوبت چاپ 1 - وزيري (شوميز) -

تعداد صفحات :0

سال انتشار: 1388

قيمت :32000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :32000 ريال




کد کتاب:117388    محل کتاب:
موجود نیست





ارسال درخواست

توضیحات درباره کتاب


تفكر استراتژيك تدوين هنرمندانة استراتژي بر مبناي خلاقيت، كشف و فهم عوامل ارزش‌ساز در كسب و كار است. متفكران استراتژيك در تفسير، تجزيه و تحليل و به كارگيري اطلاعات ماهر بوده، و مي‌توانند اطلاعات يكسان را در بيش از يك روش مرتب كنند و در نتيجه، گزينه‌هاي بيشتري را براي اقدام، در فرايند دست‌يابي به اهداف تعيين‌شده ايجاد مي‌كنند. نگارنده در اين كتاب، نخست تعاريف و مدل‌هاي متفاوت (مدل فاكتورهاي حياتي كافمن، تفكر پيوندي كلينلي و ليكروي و...) مطرح شده در حوزة تفكر استراتژيك را بيان مي‌كند، سپس نقش مدير مياني در اجزاي تفكر استراتژيك را مطرح و «الگوی بون» را به تفصيل بررسي مي‌كند. آن‌گاه با نگاه فلسفي مشهود و نقش آن را در تفكر استراتژيك توضيح مي‌دهد و در پايان دو مقالة كاربردي با عناوين: «ارائة مدلي كارا براي گزينش مديران بازرگاني در صنعت كاشي سراميك» و «ارائة مدلي كاربردي جهت تعيين بهترين نوع تفكر براي مديران بازرگاني عرضه مي‌شود.