-

راز

The secret


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9789644124433

نوبت چاپ 30 - رقعي (شوميز) -

تعداد صفحات :208

سال انتشار: 1401

قيمت :739000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :739000 ريال




کد کتاب:111929    محل کتاب:
موجود نیست





ارسال درخواست

توضیحات درباره کتاب


حتماً از خودتان مي‌پرسيد كه اين راز چيست؟ راز، قانون كشش است. راز هر آنچه را كه بخواهيد به شما مي‌دهد: خوشحالي، سلامتي و ثروت و... راز مي‌آموزد كه ما مي‌توانيم هر آنچه را مي‌خواهيم داشته باشيم.
در كتاب "راز" در مورد بيست و چهار معلم شگفت‌انگيز صحبت شده است. از گفته‌هاي آن‌ها در سرتاسر ايالات متحده و در طول زمان‌هاي مختلف فيلم برداري شده است، ولي با اين حال حرف همه آن‌ها يكي است. اين كتاب شامل گفته‌هاي اسرار آميز اين معلمان و هم‌چنين داستان‌هايي از نقش "راز" در زندگي آن‌ها است. تمام مسيرهاي راحت، نكات و ميان‌برهايي را كه يادگرفته‌ام، در اختيارتان گذاشته‌ام تا شما نيز بتوانيد آن زندگي را كه در روياهاي خود تصور مي‌كرديد، در واقعيت داشته باشيد.

وقتي فيلم "راز" در سرتاسر كائنات منتشر شد و بسياري آن‌را مشاهده كردند، كم‌كم گزارشاتي از معجزه‌ها و حوادث عجيب به گوشمان رسيد. بعضي افراد برايمان نوشتند كه درد، افسردگي و بيماري مزمن آن‌ها درمان شده است؛ براي اولين بار بعد از تصادف، توانسته اند راه بروند؛ حتي بعضي‌ها از بستر مرگ نجات پيدا كرده بودند. هزاران گزارش مبني بر‌اين مسئله به دستمان رسيد كه اين راز پول زيادي براي بعضي افراد به ارمغان آورده و چك‌هاي غير‌منتظره‌اي از طريق پست به آن‌ها ارسال شده است. افراد از اين راز براي رسيدن به خانه‌هاي مجلل، همسر، اتومبيل، شغل و پيشرفت‌هاي زندگي استفاده كرده‌اند و وضعيت تجاري بسياري از افراد ظرف چند روز متحول شده بود. داستان‌هاي عاطفي زيادي هم به دستمان رسيد كه گفته بودند مشكلات ارتباطي كودكان ناهنجار رفع شده است.

مهم نيست چه كسي هستيد و اهل كجا هستيد. "راز" مي‌تواند هر‌چيزي را كه مي‌خواهيد برايتان به ارمغان آورد.
فهرست مطالب

مقدمه مترجم
پيشگفتار
راز “ چيست؟
تحقق خواسته‌هايتان با ”راز “ ساده است
عشق: بزرگ‌ترين هيجان
چگونه از ”راز “ استفاده كنيم؟
فرآيندهاي توانمند
راز پول در آوردن
راز موفقيت در روابط
راز سلامتي
راز كائنات
راز موفقيت شما
راز زندگي



قسمتي از كتاب:
تمامي ‌افرادي كه ثروت را به زندگي خود كشانده‌اند، آگاهانه يا ناخودآگاهانه از راز استفاده كرده‌اند. آن‌ها فكر ثروت و فراواني را در سر خود پرورانده‌اند و هرگونه فكر متضادي را از ذهن خود خارج كرده‌اند. فكر غالب در سر آن‌ها ثروت بوده است. به عبارتي آن‌ها فقط كلمه‌ي ثروت را مي‌شناسند و هيچ كلمه‌اي غير از آن در ذهنشان وجود ندارد.‌ اينكه آيا از‌اين واقعيت آگاهي دارند يا نه، در هر حال فكر غالب ثروت بوده كه ثروت را به زندگي آن‌ها آورده است. و‌ اين همان قانون كشش در عمل است.