-

موفقيت در زمان ركود بازار: چگونه در وضعيت بد اقتصادي كسب و كار خود را رونق دهيم، 52 تاكتيك براي افزايش فروش در دوران ركود

Tough tacties for tough times: how to maintain busness success in difficult economic conditions


پدیدآور (ها) : ناشر : شابک : 9786009026104

نوبت چاپ 1 - رقعي (شوميز) -

تعداد صفحات :204

سال انتشار: 1391

قيمت :40000 ريال

قيمت انتشارات طاعتی :40000 ريال




کد کتاب:124019    محل کتاب:
موجود نیست





ارسال درخواست

توضیحات درباره کتاب


نويسندگان در اين کتاب ۵۲ قانون را به مخاطبان معرفي مي‌کنند که موجب افزايش خروش در دوران رکود يا بحران اقتصادي مي‌شود. ۵۲ قانون ارائه شده به صورت کلي در چهار حوزة «صرفه‌جويي و پس‌انداز»، «حفظ سفارشات ورودي»، «فراهم کردن اقدامات سريع با اعتماد کامل» و «حفظ کارآيي فردي و تمرکز به موارد بااهميت براي کاهش استرس» مي‌باشد. از قوانين مطرح شده در کتاب به گونة موردي مي‌توان به: مديريت زمان، تقويت عملکرد با تشويق کارکنان، مذاکره براي کاهش هزينه‌ها، هنر «نه» گفتن، کمک گرفتن از دوستان،‌ شناسايي فرصت‌هاي جديد، تفويض اختيار به کارکنان و... اشاره کرد.